هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

مساطيل اوي ......

الباحث عن الحب والحياه
    الباحث عن الحب والحياه
    مشرف إيجي الحب والرمانسية
    مشرف إيجي الحب والرمانسية

ذكر
    نقاط التميز : 15
    رقمــ العضوية : 2

مساطيل اوي ...... Empty مساطيل اوي ......

مُساهمة من طرف الباحث عن الحب والحياه الأربعاء يناير 28, 2009 2:26 am

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب...........

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه.......

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش...........

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة..........

مرة اتنين مساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانى مسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا..........

مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في
    الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق"......
    .مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى املحاضره وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه!!!!

اتنين مساطيل اتفقوا انهم يسرقوا العماره اللى قدامهم فالحرامى الاول اقترح انهم يزقوا البيت الى مكان بعيد وفاضى علشان يسرقوا براحتهم فخلعوا ملابسهم وفضلوا يزقوا فى البيت فات من جنبهم واحد حرامى سرق الملابس فواحد منهم بص وراه ملقاش الهدوم قال بس كفايه كده احنا بعدنا اوى.............

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت....................

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة.......................
    اتنين مساطيل قاعدين يتفرجوا على التلفزيون و نشرة الأخبار كانت شغالة فواحد بيقول للتانى هى النشرة طولت النهاردة لية، رد عليه التانى و قال اصلها اخر حلقة.........................
    محشش قاعد يتفرج مباراة ريال مدريد ..سمع المذيع يقول فاول لصالح رونالدو قال : تصدقون اليوم فقط عرفت ان اسم رونالدو الاول هو صالح...................

مرة اتنين مساطيل ماشيين ف الشارع بالليل بعد ما خلصو قاعدتهم ..,وهمما ماشيين شافو اتنين مساطيل قاعدين ع الرصيف وبيصطادو ف الاسفلت ,,,فالاول قال لزميله شوف الاتنين المساطيل اللى بيصطادو ف الاسفلت دول .........,قاللو يا عم سيبك..قدف قدف................................

.نظرية مسطوول: العلم نور والنور كهربة والكهربة خطر يبقى بنتعلم لية؟! ...........

منقول
    مش عايز حد يعمل زى المساطيل دول
    هديه لحبيبى وصحبى القصير
    مع تحيات
    الباحث عن الحب والحياه
    EL HABIB
    EL HABIB
    عضو كول جديد
    عضو كول جديد

ذكر
    المزاج : Ba7aB ((MaNaL))
    نقاط التميز : 25
    رقمــ العضوية : 7

مساطيل اوي ...... Empty رد: مساطيل اوي ......

مُساهمة من طرف EL HABIB الخميس يناير 29, 2009 2:42 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشكور يا معلم على المساطيل دول

انا مش عارف انت جايبهم من انهى غرزة ولا انى قسم

وبعدين يا ترى مين صاحب الحب والمحظوظ (( القصير ))..يا ترى مين

عموما الف ومليون شكر

وعاوزين نشوفك تانى بس مع المساجين

قصدى مع النكت التانيه

لك منى ارق تحيه وكل تقدير على مجهودك الجميل

تقبل مرورى وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    SpyBoy
    SpyBoy
    عضو كول جديد
    عضو كول جديد

ذكر
    المزاج : Tamam 3la Al-a5er
    نقاط التميز : 15
    رقمــ العضوية : 8

مُساهمة من طرف SpyBoy الخميس يناير 29, 2009 7:58 am

هههههههههههههههههههههههههه

مشكور على المساطيل اللى خلونا نتسطل معاهم

ااااااااااااااااااااا

معلش شكلى نسيت كنت هقول ايه

باين عليا اتسطلت

عالعموم متحرمناش من كل جديد على طول يا باشا

لك اجمل التحياتـ

Arrow farao Arrow
    madomedo
    madomedo
    عضو كول جديد
    عضو كول جديد

ذكر
    المزاج : يا لذيذ يا رايق
    رقمــ العضوية : 9

مُساهمة من طرف madomedo الخميس مارس 12, 2009 3:59 am

هههههههههههههه ايه النك الجامده ديه ده انا فطست من الضحك مشكووووور جدا يا مان

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 6:34 am